Listasimme alle usein kysyttyjä kysymyksiä tilaamisesta ja tuotteiden toimituksista. Mikäli sinulla on tilaukseen liittyvää muuta kysyttävää, voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse info@edrinks.fi tai puhelimitse +372 553 1236. Vastaamme kysymyksiisi aina mahdollisimman pian.

Mitä tuotteita EDRINKS.FI -kaupasta voi ostaa?

Kauppamme tarjoaa ensiluokkaisen ja laajan valikoiman viinejä, väkeviä sekä mietoja alkoholijuomia. Valikoimiimme kuuluu myös alkoholittomia juomia.

Paljonko tuotteiden kuljetus Suomeen maksaa?

Toimituskulut määräytyvät tilauksen kokonaispainon mukaan. Tarkat toimituskulut selviävät verkkokaupassa tuotteiden tilauksen yhteydessä ennen maksun suorittamista valitsemasi kuljetusyhtiön hinnaston mukaan.

Esimerkkejä kuljetushinnoista (sis. alv)

1-6 pulloa Etelä-Suomeen 20 EUR

7-12 pulloa Etelä-Suomeen 22,00 EUR

13-27 pulloa Etelä-Suomeen 32,00 EUR

300-600 pulloa Etelä-Suomeen 85,00 EUR

Miten ja kuinka nopeasti tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan JetExpressin tai muun asiakkaan valitseman lähettipalvelun kautta suoraan valitsemaasi osoitteeseen. Toimitusaika on toimitusosoitteesta  riippuen 2-4 arkipäivää. Tuotteiden kuljettaja on sinuun yhteydessä puhelimitse ja sopii tarkemman toimitusajan kanssasi. Tuotteet luovutetaan vain 20 vuotta täyttäneelle tilaajalle, jonka tulee pyydettäessä todistaa sekä ikä että henkilöllisyys. Tiedustele muita kuljetusvaihtoehtoja henkilökunnaltamme.

Onko väliä tilaanko tuotteet EDRINKS.FI tai EDRINKS.EE -sivustolta?

Jos tilaat tuotteet Suomeen ja ostat ne EDRINKS.FI -verkkokaupasta, niin tuotteiden verot (valmistevero, juomapakkausvero ja arvonlisävero) on maksettu puolestasi ja tuotteet toimitetaan valitsemasi kuljetusyhtiön puolesta suoraan valitsemaasi osoitteeseen. Voit tilata tuotteet myös EDRINKS.EE -verkkokaupasta, mutta tuotteesi on tässä tapauksessa noudettava myymälästämme Virosta, tai tilata tuotteet haluamaasi osoitteeseen Virossa. Viron myymälöidemme sijainnit näet tästä.

Onko ostettavien tuotteiden määrälle asetettu rajoituksia?

Ei ole, mutta varastossa olevien tuotteiden määrä on rajallinen, joten isompien tilausten osalta kannattaa olla meihin ensin yhteydessä sähköpostitse info@edrinks.fi.

Entä jos lasipullo särkyy kuljetuksessa?

Tuotteet toimitetaan pahvilaatikoissa ja jokainen lasipullo on kääritty erikseen kuplamuoviin, jotta tuotteet säilyvät ehjinä perille. Jos pullo rikkoutuu kuljetuksessa se vaihdetaan uuteen tai korvataan asiakkaalle. Tarkista tuotteet aina vastaanoton yhteydessä. Mikäli saat rikkoutuneen tai vuotavan tuotteen, ilmoita siitä heti valitsemasi lähetille sekä meille sähköpostitse osoitteeseen info@edrinks.fi.

Miten toimin jos tuote on pilaantunut?

Ole yhteydessä meihin joko sähköpostitse osoitteeseen info@edrinks.fi tai puhelimitse +372 553 1236, niin kanssasi sovitaan mahdollisimman pian sopivasta menettelytavasta.

Miten tuotteenne on varastoitu?

Varastomme lämpötila on säädetty ja valvottu tuoteryhmittäin, jolloin esimerkiksi viineille on optimaaliset varastointiolosuhteet.

Mitä maksuvaihtoehtoja minulla on?

Verkkokauppamme maksut kulkevat Klarnan maksunvälityspalvelun kautta. 

Onko maksu Klarnan kautta turvallista?

Klarna on kansainvälisesti tunnettu ja luotettava maksunvälitysyhtiö, joka on tehnyt eDrinks.fi verkkokaupalle perusteellisen turvallisuuden taustatarkastuksen.

Voiko joku toinen vastaanottaa tuotteet puolestani?

Jos tuotteiden vastaanottaja on joku muu kuin tilaaja, niin ilmoitathan kuljetuspalveluun sähköpostitse vastaanottajan nimen ja puhelinnumeron. Tuotteiden vastaanottajan tulee kuitenkin olla vähintään 20 vuotias ja tulee tarvittaessa todistaa henkilöllisyytensä tuotteiden luovutuksen yhteydessä.

Miten hoidan tilauksen, jos tilaan isomman erän esimerkiksi häihin ja tuotteet tulisi toimittaa suoraan juhlapaikalle tiettynä päivänä?

Laita tilauksessa oleva huomatuskenttään viesti, jossa kerrot toiveesi toimitusajalle. Isommissa tilauksissa kannattaa olla meihin suoraan yhteydessä sähköpostitse info@edrinks.fi tai puhelimitse +372 553 1236, jotta voimme varmistaa tuotteiden saatavuuden sekä toimitusajan.

Miten voin vaihtaa salasanani?

Verkkokauppaan kirjautumisen jälkeen sivulla ”Minun tilini” on osio ”Henkilökohtaiset tietoni”, jossa voit vaihtaa salasanan.

Miksi minun pitää antaa henkilötietojani tilauksen yhteydessä?

Henkilötietoja tarvitaan tilauksen toimitusta varten, sillä alkoholituotteita ei ole etämyynnissä mahdollista luovuttaa ilman asiakkaan tunnistamista.

Mitä hyötyä on rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi ja uutiskirjeen tilaajaksi?

Rekisteröitymällä ja tilaamalla uutiskirjeemme saat ensimmäisenä ajankohtaista tietoa parhaista tarjouksistamme ja tiedot uusista sekä rajoitettujen erien tuotteista.


Suostun
Henkilötietoja tarvitaan asiakkaan tilausten käsittelyyn ja toimituksiin. Ostohistorian tietoja (päivämäärä,
tuotteet, määrä, asiakastiedot) käytetään ostettujen tuotteiden ja palveluiden yhteenvedon laatimiseen ja
tuotteiden kysynnän analysointiin. Henkilötietojen käsittely