USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Jos tulee ongelmia tai kysyttävää, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@edrinks.ee tai soita +372 6008026. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Alempana jotkut useimmin kysytyt kysymykset vastauksineen.
MILLAINEN ON EDRINKS.EE:n TARJOAMIEN TUOTTEIDEN VALIKOIMA JA LAATU?
Asiantuntijamme ovat koonneet kattavan tuotevalikoiman, joka soveltuu monenlaisiin makutoiveisiin ja hintaodotuksiin. Valikoimasta löytyy viinejä herkullisen illallisen kumppaniksi, juhlapöytään ja piknikille sekä muita vahvempia ja kevyempiä alkoholi- ja alkoholittomia juomia. Huolehdimme sitä, että tarjoamamme tuotteet ovat korkealaatuisia ja tuottavat iloa asiakkaillemme.
KUINKA PALJON SAAN OSTAA KERRALLA?
Tuotteiden kokonaismäärä ei ole rajoitettu. Tiettyjen tuotteiden osalta voidaan kuitenkin soveltaa määrärajoituksia.
MITEN PULLOT ON PAKATTU?
Pullot kääritään ensin yksitellen kuplamuoviin ja sitten pakataan huolellisesti laatikkoon. Haluamme varmistaa, että asiakkaamme saavat tilaamansa tavarat ehjinä. Jos olet silti saanut rikkoutuneen tai vaurioituneen tuotteen, se korvataan uudella tai sen arvo hyvitetään sinulle rahallisesti. Jos havaitset tavaraa vastaanottaessasi, että paketti on rikkoutunut tai märkä, älä ota lähetystä vastaan, vaan tee asianmukainen valitus kuriirille ja ilmoita asiasta meille kirjallisesti osoitteeseen info@edrinks.ee tai soittamalla puh. +372 6008026.
MITEN TUOTTEET VARASTOIDAAN?
Myymämme tuotteet säilytetään lämpötilasäädellyissä ja siisteissä varastoissa, mikä takaa erittäin hyvät säilytysolosuhteet kaikkien hintaluokkien tuotteille.
KUINKA NOPEASTI MINUN TÄYTYY MAKSAA LASKU?
Laskun maksamiseen on aikaa 48 tuntia. Ellei laskua ole maksettu em. ajassa, tilaus mitätöidään.
VOINKO TEHDÄ TILAUKSENI MYÖS PUHELIMITSE?
eDrinks:issä tilaukset hoituvat vain verkkokaupan tilausjärjestelmän kautta.
MITEN NOUDAN TILAUKSENI?
Tavaran perilletoimituksen voi tilata JetExpressin kautta.
Tilaukset kootaan ja toimitetaan arkisin (ma–pe) klo 10.00–17.00. Tavarat saapuvat asiakkaalle 4–7 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
SAAKO JOKU MUU VASTAANOTTAA TAVARAT PUOLESTANI?
Meidän on tiedettävä vastaanottajan nimi ja puhelinnumero. Tavaran vastaanottajan tulee olla vähintään 18-vuotias, ja hänen tulee esittää henkilöllisyystodistus.
PANKKILINKIN KAUTTA MAKSAMINEN EPÄONNISTUI – MITÄ NYT?
Helpoin tapa saada tilaus tehtyä on maksaa sinulle lähetetyssä sähköpostissa ilmoitettu summa tilisiirrolla tai tehdä uusi tilaus. Tilausvahvistuksesta löydät tilausnumeron, summan ja pankkitilin numeron, jolle raha tulee maksaa. Tällaisia virheitä ja esteitä tapahtuu joskus pankkien omissa järjestelmissä, joihin eDrinks ei voi vaikuttaa.
MIKSI TILAUKSEEN TULEE LISÄTÄ HENKILÖTIEDOT?
Antamasi tietojen perusteella tiedämme, mihin toimittaa tavarat, ja voimme tarkistaa, kenelle ne luovutetaan.
VOINKO VAIHTAA TILINI SALASANAN?
Voit vaihtaa salasanasi aina halutessasi. Kun olet kirjautunut verkkokauppaan, siirry osioon Tilini tiedot. Paina Henkilötietoni-painiketta. Kirjoita salasanakenttään ensin nykyinen salasana ja sitten uusi salasana kahdesti peräkkäin.
SAIN VÄÄRÄN TAI RIKKOUTUNEEN/PILAANTUNEEN TUOTTEEN, MITÄ NYT?
Jos toimitukseen liittyy ongelmia, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@edrinks.ee tai soita +372 6008026. Ratkaisemme ongelman nopeasti juuri sinulle sopivalla tavalla.
ONKO VERKKOKAUPASSA SAMA VALIKOIMA KUIN MYYMÄLÖISSÄ?
Myymälöissämme on aina jonkin verran suurempi valikoima kuin verkkokaupassa.